Advertisement

GÜNÜN OTOMOBİLİ İLE MUHABBET TESTİ

GÜNÜN OTOMOBİLİ İLE MUHABBET TESTİ GÜNÜN OTOMOBILI ILE MUHABBET TESTI Selam Ben Yigit Yusuf Gölbas Bu Videoda Volkswagen Polo kokpit inde Muhabbet Ettik, Muhabbet Testi Diyorum Cünkü Hep Daf ile Muhabbet ve Uzun Yol Videolari cekerdik eglenceli olurdu bu sefer Polo ile Bunu Yaptik Avusturya dayiz Güncel Konulardan Bahsedip is yasantim hakkinda bazi bilgi ler paylastim ben zevk aldim sanki sizde araba nin icinde ymissiniz gibi hissetmek aksi olsa zaten bunlari paylas ip konus amazdim, güzel keyif li bu güzel zaman larinizi kolay lik ile gecirmek bir video oldu iyi seyirler Like Ve Abone Olmayi Unutmayin Görüsürüz Dostlar
#gününotomobili #yigityusufgölbas #volkswagenpolo #avusturya #test #muhabbet #uzunyol

Müzik Kanalim


SOSYAL MEDYA HESAPLARIM ;
►instagram:►
►Gmail+: ▶ havalikorna2018@gmail.com
►Twitter ▶
►Facebook FAN ▶


Bir Önceki Video


SILA YOLU 2020´DE BUNA DİKKAT!!!


TIR İLE 1 İŞ GÜNÜ - AVUSTURYA


TIRIN ÇÖP KONTEYNERINE ÇARPMA ANI


TIRDAKİ GERÇEK HAYATIM


KARLI HAVADA TIR ANILARIM | GEÇEN KIŞ KARDA NASIL ÇALIŞTIM


OYNATMA LISTELERIM

ALMANYAKI ANILARIM


GÜN GECIRME VIDEOLARI


AKSIYON VE DAR SOKAKLAR


ITALYADA YASADIKLARIM


Ben Yigit Yusuf Gölbas, Youtube Türkiye hayatimdan isimden yasantimdan bahsettigim ve bunlari yaparkende cok keyif aldigim bir platform, Burada Paylastigim icerikler
Macera , Araba Videolari , Eglence , Sarki , Vlog , Sürüs , Yeni yerler, Tir ile dar sokaklar, Challenge ve benzeri birsürü
video, Sizde bu aileye katilin ne duruyorsunuz simdi Abone olun !!

günün otomobili,otomobil,test,gününotomobili,otomobiltesti,arabatesti,muhabbet testi,muhabbet,muhabbet videolari,muhabbettesti,gününmuhabbeti,günün testi,gün,otomobil test,test otomobili,yigit yusuf gölbas,gölbas yigit yusuf,yusuf yigit gölbaşı,avusturya,pov,austria,yigityusuf,gölbas,gölbasi,muhabbet test,günün muhabbeti,vlog,araba,polo,volkswagen,1.2 polo,gününotomobiliile,

Post a Comment

0 Comments